Wednesday, January 12, 2011

It's Time. -Happy New Year-

Tocmai ce am terminat cu primul meu examen de limba (germana ca sa fie cat mai specificat). Mi.a deschis ochii, am realizat ca insemn ceva si ca pot. Pot sa imi implinesc visurile si nu doar sa astept sa se implineasca dupa noroc sau dupa oarecare destin la care sunt testata. Este un an nou, asa este si frizura mea, asa sunt si eu asa este si stilul meu de inbracaminte. Mi.am petrecut revelionul in Germania si trust me pe people, it has been a blast! Nu numai ca mi.am revazut unii dintre cei mai dragi si apropiati prieteni dar... (si asta nu vine doar din partea mea) asa a fost ca si cum nu as fi fost plecata niciodata. Da stiu ca suna aiurea si multora nu le vine sa creada. Ma bucur si sunt mandra sa spun ca nu numai din partea mea vin aceste cuvinte. Toti au avut acelasi sentiment: ca si cum nu as fi fost plecat de acolo. O gluma de a noastra inainte sa ma intorc acasa: Stefii, nu pot plange acuma pentru ca stiu ca te intorci. E ca si cum mergi in vacanta in Romania iar din vara te vom avea inapoi. -aka Svenni (:




Yes, I missed them. More than you can think. I have no fear and I will not make me other worries about my friends from Germany. My place there is satteld and soon I'll be back with them being what I've learned to. Creative, opened, funny, sense of humor i tought i've lost it and me.

I hope you guys did not think I gave up on writing. Oh no, i'm back and i promise it will be a blast for you all! Let's begin with a favorite movie of Alena and myself. Enjoy! =)

No comments:

Post a Comment