Tuesday, November 30, 2010

Nature can dominate us.

P9250037 (2)

P9250043


Ach wie sehr ich es mag, ein Teil der Natur zu sein. Das sind wir doch. Wir gehören zu der Natur und nicht umgekehr. Ich habe mit meiner Mutti mal ein Dokumentar angeschaut und wir waren erstaunt... was wir nur uns antuen. Die Frage ist aber: Machen wir alle diese ungemässene Sachen bewusstlos? Nein, ich glaube eher nicht. Wir wissen was wir tun aber wir wollen nicht mal ein Finger bewegen um alles wieder gut zu machen.
Alles was wir wollen ist: MEHR.
Wir haben nie genug davon und brauchen doch etwas Neues zu benutzen. Manchmal stelle ich mir die Frage: werde ich noch Zeit haben, um alle meine Ziele zu erreichen? Werde ich das schaffen? Werde ich mein Studium beenden und anfangen zu arbeiten so wie ich mir vorgestellt habe? Die Wissentschaftler geben uns immer ein Datum, wann wird alles zu Ende kommen. Sie geben uns nur noch 10 Jahren und das wird die Tragödie doch passieren. Ich werde nicht schaffen alles in 10 Jahren zu erledinge/erreichen. Das ist zu wenig Zeit. Nein, nicht zu wenig, es ist zu SPÄT. Deswegen mache ich mir große Sorgen... Wir wissen nicht was uns erwartet. Aber ich kann euch versichern... Unser Welt, die Natur kann man nicht kontrollieren. Sie kontrolliert uns und es ist stärker als wir dachten. Nur wenn ich daran denke, das andere Tieren uns im Griff haben konnten, und wir konnten die jenige sein, die in "Gefängnis" sind, dafür werde ich mir zwei mal überlegen was tue ich für die Natur.

O intrebare pe care o intalnesc de foarte multe ori: Este bine sa privim in spate? Sa ne vedem greselile, sa realizam ce am facut bine sau nu, pe cine am afectat, de ce si cum?
eu am un singur raspuns: DAnu NUda (Jaein, ca sa vezi cum nu se poate traduce mota-mo =( )
Da este bine sa stii ca ai gresit in privinta prietenilor, oamenilor in general dar nu este bine sa ramai prins in capcana pentru asta. Se invata din greseli dar pentru asta nu trebuie sa intorci spatele viitorului. Sa ramai in trecut este un gand insuportabil pe care l.am purtat in spate pana acum, recent. Este ingrozitor sa ai constiinta mustrata si sa nu poti renunta la acel ceva. Dar asta nu inseamna ca eu nu ma voi putea resemna. Timpul efemer, trecator, imi ofera totusi sansa sa imi spun: Am gresit, trec mai departe, gasesc lucruri noi care le voi pretui atat de mult incat erorile din trecut nu se vor mai repeta.

Sa privesc cu susul in jos... probabil observi alte detalii atunci cum ar fi imprejurimile, ce este in spatele tau, observi mai mult backgroundu decat cine se afla defapt in fata ta. Observi natura, cladirile, pomii sau masinile. Este deranjant pentru ochiul nostru dar tot salvam imagini pe care nu le.am vedea daca nu ne.am intoarce capul. Este ametitor din toate punctele de vedere :)

No comments:

Post a Comment