Saturday, November 20, 2010

Invata si mergi mai departe.

"... uitand ce este in urma mea, si aruncandu-ma spre ce este inainte"

Paul Harvey scrie: "Relatiile in care am intrat, in care am ramas sau pe care le-am incheiat ne-au invatat lectii importante. Unii dintre noi ne-am ridicat din imprejurari dureroase, avand o parere ferma despre ceea ce suntem si ce ne dorim. Greselile noastre sunt necesare! Frustrarile noastre, esecurile... sunt incercari timide de crestere si progres; si ele sunt necesare! Cu fiecare pas de pe cale am invatat. Am trecut exact prin ceea ce era nevoie pentru a deveni ceea ce suntem astazi. Este trecutul o greseala? Nu. Greseala ta este sa confunzi lucrul acesta cu viitorul."

Si cu acest citat imi permit sa inchei orice contrat cu prietenii mei care imi spun: Stefi, a trecut un an, lucrurile s-au schimbat... ei bine, si pentru mine a trecut un an, si pentru mine lumea s-a schimbat dar asta nu inseamna ca renunt la orice a fost in trecut. Nu pot sa cred ca lumea trece cu vederea atata de usor peste toate momentele traite impreuna. Si pentru mine a fost un an in care am ratat orice petrecere, barfa, rasete si aruncari de maini in cer. Sunt eu de vina pentru asta? Din cate stiu nu. Nu stiam sa fi semnat in contractul cu organizatia YFU: pleci un an? cei mai apropiati prieteni ai tai... ei bine nu vor mai fi. Asteapta-te sa iti intoarca spatele cu aceste cuvinte: A trecut un an INTREG, si m-am obisnuit fara tine.

Ei bine eu voi spune: A trecut un an intreg, eu m-am obisnuit fara niciunul dintre voi. Dar asta nu inseamna ca vin inapoi si imi caut alti prieteni. Unde este devotamentul aici? Unde este puterea prieteniei. Suna putin lamentabil dar pentru mine, pentru caracterul meu astfel de lucruri nici macar nu intra in discutie.

Leb wohl meine Freunde, ich werde nicht ein ganzes JAHR warten bis ihr das euch merkt.
Cu bine prieteni, nu voi astepta un AN intreg pana ce voi va da-ti seama de asta.

No comments:

Post a Comment